dle 9.7 8DLE

Главная » 01.01.2021

 

01.01.2021

Регламент надання телекомунікаційних послуг Мережі доступу.


  1. Терміни.


  1. Договір - Публічний абонентський договір надання телекомунікаційних послуг Мережі доступу, що включає в себе невід'ємні частини - Регламент і Тарифи. Договір укладається Абонентом та Оператором безпосередньо, або через агента Оператора.

  2. Оператор – оператор телекомунікацій, який за плату за договором, укладеним з Абонентом надає послуги Мережі доступу. Для спрощення процедури укладення Абонентом договорів з Провайдером Програмної послуги, а також сплати за вказаним договором, - Оператор Мережі доступу та Провайдер уклали агентській договір, згідно до якого Оператор є агентом Провайдера із всіма повноваженнями агента, у тому числі: представляти інтереси у спілкуванні з Абонентами, укладати Абонентські договори.

  3. Мережа доступу – сукупність телекомунікаційних пристроїв між Точкою підключення Абонента та Точкою підключення до обладнання Провайдера.

  4. Послуга Мережі доступу, за текстом «Послуга» - телекомунікаційна послуга, що полягає в забезпеченні зв'язку: між Точкою підключення Абонента та Точкою підключення Провайдера, інші телекомунікаційні послуги, або інші послуги, передбачені Тарифами. 

  5. Кінцеве обладнання Абоненту, за текстом «Кінцеве обладнання», – сукупність обладнання Абонента, призначеного для передавання, розподілення та використання телекомунікаційної послуги та розташованого у межах квартири (будинку) Абонента. 

  6. Точка підключення Кінцевого обладнання Абонента, за текстом «Точка підключення Абонента», - для багатоквартирних будинків висотної забудови – комутатора Оператора у вандалозахищеному боксі, встановленому у будинку (на поверсі, секції будинку) Абонента, для будинків, розташованих у зоні приватної забудови, дачних кооперативів, - порт розподільного пристрою Оператора, зазначеного в технічних умовах підключення, виданих Абоненту Оператором (зазвичай, найближчий до місцезнаходження Абонента вандалозахищений бокс, встановлений на опорі електропередач).

  7. Точка підключення Провайдера –  комутатора Головної станції кабельного телебачення встановленого на технічній ділянці Провайдера, розташованої за адресою, зазначеною у відомостях до Ліцензії Провайдера.

  8. Період – календарний місяць з 00.00 першого числа по 24.00 останнього числа.


  1. Вимоги до обладнання й порядок підключення обладнання.


  1. Одержання послуги Мережі доступу може здійснюватися за допомогою обладнання, що відповідає ДСТУ 4196-4205:2003 і сертифіковане вповноваженим органом на предмет відповідності цьому ДЕРЖСТАНДАРТУ.

  2. Для одержання Послуги Абонент за власний рахунок має побудувати та налагодити у відповідності до наявних стандартів Кінцеве обладнання та надати можливість проведення до Точки підключення Кінцевого обладнання Абонента кабеля Оператора, а також відвідування на запит співробітниками Оператора приміщення, де розташована Точка підключення. Відповідність Кінцевого обладнання стандартам може бути перевірена Оператором за рахунок Абонента.

  3. Після підготовки Кінцевого обладнання до підключення Абонент замовляє Оператору послугу підключення Кінцевого обладнання до Мережі доступу. До складу послуги підключення входить перевірка Кінцевого обладнання на предмет відповідності стандартам мережі. Час виконання послуги підключення погоджується Абонентом з Диспетчерською службою Оператора. Абонент при наданні послуги підключення повинен забезпечити доступ співробітників Оператора до елементів Кінцевого обладнання. У випадку невідповідності Кінцевого обладнання стандартам мережі, - Оператор відмовляє в підключенні, пропонуючи міри щодо приведення обладнання у відповідність до стандартів. У випадку відповідності Кінцевого обладнання стандартам мережі - Оператор підключає Кінцеве обладнання до мережі.

  4. У випадку тимчасового відключення Кінцевого обладнання від мережі, виконаного у зв'язку із заявою Абонента про тимчасове відключення або внаслідок неприєднання Абонента до Договору в черговий Період, - підключення може бути виконане Оператором без перевірки Кінцевого обладнання.

  5. Якщо буде потреба підключення Кінцевого обладнання Абонента в будинку, у якому не встановлена мережа Оператора й відсутності в Оператора можливості провести в будинок свою мережу самостійно, - Оператор має право видати Абоненту Технічні умови підключення, указавши в них місце розташування найближчого пристрою мережі, до якого може бути підключене Кінцеве обладнання Абонента, а також параметри й принципову схему ділянки мережі між портом розподільного пристрою Оператора й Кінцевим обладнанням Абонента.

  6. Абонент має право за свій рахунок, на підставі Технічних умов побудувати відповідне Кінцеве обладнання до найближчого пристрою мережі Оператора, після чого Оператор зобов'язаний зробити підключення Кінцевого обладнання Абонента на загальних підставах. Побудоване Абонентом самостійно Кінцеве обладнання повинно відповідати передбаченим для Кінцевого обладнання стандартам і залишається у власності Абонента. 

  7. Абонент не має права встановлювати будь – які розподільчі пристрої (комутатори, таке інше) на ділянці кабелю Оператора до Точки підключення. Встановлення сертифікованого обладнання, що дозволяє розподіл трафіку після Точки підключення не забороняється та виконується на власний розсуд Абонента.

  8. Точка підключення повинна бути розміщена в місці, доступному на запит співробітникам Оператора. У випадку якщо в результаті реконструкції приміщення, чи заборони власника приміщення на іспектування Точки підключення, вона опинилася в приміщенні, недоступному для доступу на запит співробітника Оператора, -  обладнання Абонента може бути відключено й Точка підключення повинна бути перенесена в доступну на запит частину приміщення Абонента за рахунок Абонента.


  1. Порядок надання Послуги.


  1. Оператор зобов'язаний почати надання Послуги протягом однієї доби з моменту приєднання Абонента до Договору, при наявності виконаного підключення Кінцевого обладнання Абонента до мережі. 

  2. Послуга надається безперервно з моменту початку надання Послуги до закінчення останнього Періоду, надання послуги в якому замовлено Абонентом. Перерви можуть бути зроблені тільки у випадку усунення несправностей мережі або необхідності проведення профілактичних робіт.

  3. Послуги відповідно до Договору можуть надаватися Оператором та споживатися, як безпосередньо Абонентом, так і третіми особами, які постійно чи тимчасово мешкають у приміщенні (будинку), адреса якого вказана Абонентом. у якості адреси надання послуг за договором.

  4. Оператор має право проводити профілактичні роботи на мережі, під час виконання яких Послуга надаватися не буде. Тривалість профілактичних робіт не може перевищувати 24 годин і вони можуть проводитися не частіше 1 раз на місяць. Інформація про проведення профілактичних робіт повинна бути розміщена в Абонентських відділах Оператору, або на сайті http://91.222.81.80/index.php не пізніше, ніж за добу до початку проведення профілактичних робіт.

  5. У випадку використання Абонентом у складі Кінцевого обладнання пристрою, що має мережевий ідентифікатор, при первинному підключенні Оператор реєструє ідентифікатор пристрою. У випадку заміни такого пристрою, Абонент зобов'язаний самостійно зв'язатися з Технічною службою Оператора безпосередньо чи через Провайдера й надати ідентифікатор пристрою, встановленого замість зареєстрованого раніше, або за вказівками співробітника Технічної служби виконати дії, за допомогою яких можна буде дистанційно ідентифікувати пристрій.

  6. Абонент має право використовувати власні пристрої виміру обсягу наданої йому Послуги. Пристрій виміру повинен мати сертифікат відповідності, виданий органом сертифікації й метрології. Результати вимірів будуть застосовуватися у випадку забезпечення неможливості використання Послуги без обліку пристрою Абонента, засвідченої спільним актом Абонента й Оператора. 

  7. На запит Абонента, із вказівкою конкретної моделі Кінцевого обладнання й бажаної Послуги, Оператор зобов'язаний надати Абоненту інформацію про обладнання (у вигляді переліку), сертифікованого для використання в ході одержання Послуги, а також про можливість використання зазначеної моделі Кінцевого обладнання в мережі. 

  8. У випадку ненадання замовленої Абонентом Послуги, надання Послуги неналежної якості, надання не замовленої Абонентом Послуги, відмови Абонента від замовленої Послуги (дострокового розірвання Договору), - гроші за надання Послуги з моменту закінчення надання Послуги не стягуються, а оплачені гроші - зараховуються на Особовий рахунок і можуть бути повернуті Абоненту в порядку, передбаченому Договором для повернення невикористаної передоплати.

  9. У випадку, якщо припинення надання Послуги було виконане шляхом відключення Кінцевого обладнання Абонента від мережі, повторне підключення Кінцевого обладнання здійснюється після надання Оператору заяви, повного погашення заборгованості, замовлення й оплати послуги підключення (перевірки обладнання на відповідність стандартам мережі) відповідно до тарифів Оператора.


  1. Порядок приєднання до Договору й порядок оплати Послуги.


  1. Абонент має право замовити надання Послуг у декількох наступних Періодах, для чого він у порядку п. 3.4. Договору вносить суму, рівну або більшу вартості Послуг у Періодах, які їм замовляються. Із внесеної суми буде оплачений поточний Період надання Послуги, а залишок буде зберігатися на Особовому рахунку Абонента у вигляді передоплати. У цьому випадку, сторони вважають, що своїми діями Абонент підтверджує свій намір і бажання приєднатися до Договору й одержувати Послугу на послідовну кількість Періодів, на оплату вартості послуг у які вистачить залишку передплати, зарахованої на Особовому рахунку. На початку кожного наступного Періоду з Особового рахунка Абонента буде списуватися вартість послуг у наступному Періоді. Абонент має право до початку кожного з Періодів відмовитися від приєднання до Договору на черговий Період.

  2. При першому приєднанні до Договору, адресі одержання Послуги, названої Абонентом, привласнюється Ідентифікатор (комбінація цифр) який, надалі, буде використовуватися при організації обліку наданих послуг і отриманих оплат і здійсненні оплат Абонентом за допомогою систем моментальних платежів. Також, Абоненту надається пароль доступу в Особовий кабінет. Ідентифікатори Абонента за договорами з Оператором, Провайдером можуть збігатися.

  3. Особовий кабінет – розділ на сайті http://91.222.81.80/index.php, де Абоненту, який виконав ідентифікацію за допомогою Ідентифікатора та пароля, надається можливість керування переліком послуг, замовлення додаткових послуг, розпорядження залишком грошей на Особовому рахунку. У Особовому кабінеті може надаватися інформація стосовно споживання послуг Провайдера.

  4. Кожний Абонент має доступ до Особового кабінету – розділ на сайті http://91.222.81.80/index.php де Абоненту, який виконав ідентифікацію за допомогою Ідентифікатора та пароля, надається можливість керування переліком послуг, замовлення додаткових послуг, розпорядження залишком грошей на Особовому рахунку. Сторони розглядають команди, надані Оператору у ході користування Особовим кабінетом безумовним проявом волі Абонента на внесення певних змін до переліку Послуг за Договором.

  5. Абонент має право одержати від Оператора залишок передоплати, врахованої на Особовому рахунку протягом 30 днів з моменту надання відповідної заяви, а також за умови реєстрації його даних у базі персональних даних Оператора й надання Абонентом копії цивільного паспорта й копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.

  6. При приєднанні до Договору Абонент має право зареєструватися у Оператора з метою організації його обслуговування, обліку наданих послуг і отриманих оплат, для здійснення можливості повернення залишку грошей на Особовому рахунку.

  7. Для реєстрації абонент особисто подає Оператору письмову заяву про реєстрацію, що містить наступні дані: прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, ідентифікаційний код, серія й номер паспорта, абонентський ідентифікатор, привласнений йому при підключенні до мережі.

  8. Якщо Абонент не бажає реєструватися, він повинен указати Оператору мінімально необхідні дані для організації обліку наданих послуг і здійсненних оплат: 

  • Адреса, за якою підключений Кінцевий пристрій Абонента до телекомунікаційної мережі Оператора; 

  • Прізвище й ініціали, або псевдонім Абонента;

  1. Абонент, надаючи ці дані при укладанні Договору, дає Оператору право використовувати їх для організації власного обліку, а також передавати ці дані для використання підрядниками Оператора мережі. 

  2. Оператор гарантує захист інформації Абонента відповідно до діючого законодавства.


  1. Припинення й припинення надання Послуги.


  1. Припинення надання Послуги можливе у випадку закінчення Періоду, на який була замовлена Послуга, або у випадку замовлення додаткової послуги по тимчасовому призупиненню надання Послуги. 

  2. Скорочення обсягу надання Послуги можливо з початку наступного Періоду за умови обрання Абонентом Пакета Послуг, що передбачає менший обсяг послуги, порівняно з Пакетом Послуг, надання якого було замовлено в попередньому Періоді. Кінцеве обладнання Абонента може бути відключене в будь-який момент після закінчення надання Послуги.

  3. Оператор може призупинити надання Послуги на термін дії таких обставин: у зв'язку з виникненням стихійного лиха, надзвичайної ситуації, введенням надзвичайного або воєнного стану. У випадку, якщо описані обставини тривають більше одного місяця, - Оператор має право розірвати Договір.

  4. У випадку виявлення невідповідності Кінцевого обладнання передбаченим Договором стандартам, або виявлення використання Абонентом несертифікованого Кінцевого обладнання, - Оператор має право розірвати Договір і, у випадку нанесення Кінцевим обладнанням збитку пристроям мережі Оператора або третіх осіб, - стягнути з Абонента компенсацію за нанесений збиток у повному обсязі.

  5. У випадку Аварії мережі Оператор зобов'язаний негайно почати дії з усунення аварії, а також протягом доби розмістити в Абонентських відділах і на сайті http://91.222.81.80/index.phpінформацію про строки усунення аварії.

  6. У випадку, якщо усунення неполадок у наданні Послуги зайняло у Оператора більше 24 годин, - Абонент звільняється від сплати абонентської плати на період з моменту надходження заявки Абонента до моменту поновлення надання Послуги (вартість Послуги в зазначеному періоді зараховується на Особовий рахунок).

  7. Оператор у строк, передбачений для внесення змін у Договір, має право розірвати договір, у тому числі у зв'язку із припиненням терміну дії Ліцензій, інших дозвільних документів, припинення діяльності як суб'єкта господарювання.

  8. Абонент має право розірвати Договір, письмово попередивши Оператора про свій намір не менш ніж за одну добу до бажаної дати розірвання.


  1. Відповідальність сторін і звільнення від відповідальності.


  1. Абонент відповідає за збиток, нанесений обладнанню, інформації Оператора й третіх осіб неправомірними діями Абонента.

  2. Абонент несе відповідальність, передбачену п. 37 Правил одержання й надання телекомунікаційних послуг.

  3. Оператор несе відповідальність, передбачену п. 40 Правил одержання й надання телекомунікаційних послуг.

  4. Оператор повністю звільняється від відповідальності за дії Абонента (третіх осіб з використанням Кінцевого обладнання Абонента) із використанням Послуги відносно третіх осіб.

  5. У випадку припинення надання Послуги понад обумовлені Договором припустимі перерви, - Абонент має право звернутися до Оператора через Провайдера з письмовою заявою про проведення перерахунку вартості Послуг. 

  6. Оператор не несе відповідальності перед Абонентом за невиконання зобов'язань за Договором у випадку наявності обставин, що виникли поза волею Оператора, які не можна було передбачати або запобігти, включаючи:

    1. Землетруси, повені, урагани, пожежі й інші стихійні лиха, порушення в роботі систем електропостачання житлових будинків і районів міста, що привели до порушення роботи телекомунікаційної мережі.

    2. Громадські зворушення, війна, блокада.

    3. Набрання чинності нормативних актів, що обмежують діяльність Оператора з надання послуг.


  1. Порядок усунення неполадок при наданні Послуги.


  1. У випадку припинення одержання Послуги в належній якості Абонент зобов'язаний звернутися до Оператора по телефонам Абонентської або/та Технічної служби, або в Абонентський відділ Оператора із заявою. В зверненні Абонент зобов'язаний вказати: Назву пакету замовлених в поточному Періоді у Оператора Послуг, місце розташування Кінцевого обладнання, ідентифікатор Абонента, характер неполадок.

  2. Співробітник Абонентської чи Технічної служби має право попросити Абонента виконати дії з Кінцевим обладнанням Абонента, якщо буде мати підстави вважати, що причиною неполадки є технічний стан, або налаштування Кінцевого обладнання.

  3. У випадку, якщо несправність не може бути усунута дистанційно, співробітник Абонентської чи Технічної служби Оператора зобов'язаний прийняти від Абонента заявку на усунення несправності.

  4. Оператор, за наявності технічної можливості, зобов'язаний виконати заявку й усунути неполадки мережі протягом 24 годин з моменту одержання заявки. У разі неможливості своєчасного усунення неполадки, Оператор протягом зазначеного строку сповіщає Абонента про строки усунення неполадки. Абонентська плата за весь строк перевищення строку усунення неполадок – не стягується.

  5. Не є припиненням надання Послуги неполадки, викликані технічним станом або налаштуванням Кінцевого обладнання, особливо, якщо стан налаштувань обладнання був змінений внаслідок дій Абонента, або інших осіб з відома або при сприянні Абонента.

  6. У випадку, якщо буде об'єктивно виявлено, що неполадки в наданні Послуги, про які подавав заявку Абонент були наслідком несправності Кінцевого обладнання Абонента, - Кінцеве обладнання Абонента повинне бути виправлене (налаштоване) за рахунок Абонента, а виклик співробітників Оператора Абонент зобов'язаний оплатити відповідно до Тарифів.


  1. Інші умови.


  1. Договір укладений відповідно до Закону України «Про телекомунікації» і «Правилами надання й одержання телекомунікаційних послуг», затверджених ПКМУ № 295 від 11.04.2012 року у поточній редакції.

  2. Сторони, у випадку виникнення розбіжностей у ході виконання Договору, мають право звернутися один до одного для вирішення претензій, а у випадку неможливості рішення питань у ході переговорів - у суд за місцем перебування відповідача.