dle 9.7 8DLE

Главная » редакція від 01.01.2021 р.

 

редакція від 01.01.2021 р.

Публічний абонентський договір на надання телекомунікаційних послуг


Одеська область, місто Южне                                                                                                       


Фізична особа підприємець Кравченко Анатолій Юрійович, що є Провайдером (Оператором) телекомунікацій відповідно до ЗУ «Про телекомунікації» (зареєстровано НКРЗІ у Реєстрі Провайдерів і Провайдерів на підставі рішення № 2307 від 06.10.2011р.), іменоване надалі "Провайдер", керуючись ст. ст. 633, 634 Цивільного кодексу України пропонує всім дієздатним особам, які, у разі укладення Договору, надалі іменуються «Абоненти» укласти дійсний договір шляхом приєднання до нього, для чого публікує дійсний договір (надалі «Договір»):


  1. Предмет Договору.


  1. Відповідно до Договору Абонент замовляє й оплачує, а Провайдер надає телекомунікаційну послугу доступу до мережі Інтернет, а також інші послуги, замовлені Абонентом (Послуги).

  2. Послуга надається Провайдером Абоненту у Точці підключення Абонента (див. Регламент).

  3. Склад Послуги (тарифний план) зазначений сторонами у Додатку № 1 Договору «Тарифи».

  4. Послуги відповідно до Договору можуть надаватися Провайдером та споживатися як безпосередньо Абонентом, так і третіми особами, які постійно чи тимчасово мешкають у приміщенні (будинку), адреса якого вказана Абонентом у якості адреси надання послуг за Договором.

  5. Телекомунікаційні послуги Провайдера згруповані в Пакети послуг, склад і вартість яких наведені в Тарифах. Порядок надання Послуги вказані у Регламенті. Тарифи й Регламент є невід'ємними додатками до Договору й норми Тарифів і Регламенту розглядаються сторонами як норми Договору. До Тарифів Провайдер вправі включати як ціни на власні послуги, так і ціни послуг довірителів, які надали Провайдеру повноваження на продаж їх послуг.


  1. Обов'язки сторін.


  1. Права Провайдера.


  1. Отримати, за запитом, доступ до Точки підключення Кінцевого обладнання.

  2. Виконувати профілактику й ремонт мережі, у зв'язку із чим переривати надання Послуги тривалістю до  3 годин на Період.

  3. У випадку внесення даних Абонента в базу даних Провайдера, одержати достовірну інформацію про Абонента.

  4. Одержувати плату за надання Абоненту Послуг.

  5. Припинити надання Абонентові Послуги у випадку порушення Абонентом вимог законодавства України й умов Договору.

  6. Вносити зміни в Тарифи та умови Договору, у порядку, передбаченому Договором.

  7. Залучати для виконання своїх зобов'язань третіх осіб на підставі укладених з ними договорів.


  1. Обов'язки Провайдера.


  1. Виконати роботи з підключення Кінцевого обладнання Абонента до обладнання Провайдера.

  2. Здійснити у Точці підключення Абонента надання Послуги, замовленої Абонентом у Періоді в повному обсязі й належній якості. Як Послуга належної якості, сторони розглядають для послуги доступу до Інтернет - ДЕРЖСТАНДАРТ ETSI EG 202 057-4:2015, для Кабельного телебачення ДСТУ 4196-4205:2003. Мінімально гарантована швидкість послуги доступу до Інтернет 10 мб/с (у межах зони відповідальності).

  3. Вести достовірний і повний облік вартості й обсягу послуг, замовлених Абонентом і надаваних Провайдером у поточному Періоді. 

  4. Забезпечити конфіденційність складу інформації, переданої й одержуваної Абонентом у ході одержання послуги, нерозголошення цієї інформації, а також інформації, наданої Абонентом у ході приєднання або виконання умов договору. Доступ до такої інформації Провайдер має право надавати на підставі рішення суду у встановленому законодавством порядку.

  5. На підставі заяви Абонента припинити/обмежити надання Послуг, провадити перерахунок оплати при наявності на це підстав, передбачених даним Договором і Регламентом.


  1. Права Абонента.


  1. Використовувати одержувані від Провайдеру Послуги для задоволення власних потреб. Заборонено використання Абонентом Послуги для подальшого перепродажу, у тому числі в складі іншої послуги (встановлення радіо подовжувача для передання Послуг або здійснювати перепродаж послуги третім особам).

  2. Одержувати Послугу відповідно до якісних характеристик, передбаченими в п. 2.2.2. Договору.

  3. Безкоштовно одержувати інформацію про склад і обсяг надаваної йому Послуги в Абонентських відділах Провайдера, а також на сайті http:// 91.222.81.80/index.php.

  4. При наявності у Провайдера технічної можливості (наявності в Тарифах відповідної послуги) замовити Послугу з обмеженням обсягу по певних умовах.

  5. Оскаржувати незаконні дії Провайдера, у передбаченому Законом порядку.


  1. Обов'язки Абонента.


  1. Прийняти Послуги Провайдера у Точці підключення Абонента.

  2. Забезпечити склад, технічний стан та відповідність обладнання, за допомогою якого Послуга з Точки підключення Абонента передається до Кінцевого обладнання Абонента, а також Кінцевого обладнання Абонента, передбаченим Договором стандартам.

  3. Оплатити у порядку передплати Послугу за Період (Періоди), у якому (у яких) він одержав Послугу.

  4. Контролювати стан Кінцевого обладнання, не допускати підключення до Абонентського обладнання інших пристроїв. Не провадити підключення інших споживачів (сусідів і т.п.) до Кінцевого обладнання шляхом встановлення розподільних, або підсилювальних пристроїв.

  5. Самостійно організовувати режим використання Послуги, у тому числі обмеження для одержання Послуги неповнолітніми особами.

  6. Забезпечити наявність ефективного противірусного захисту, установленого на Кінцевому обладнанні Абонента.

  7. Вчасно (протягом 10 днів) сповістити Провайдера про зміну даних, наданих Абонентом в ході укладення Договору.

  8. Забезпечити заборону використання Кінцевого обладнання й Послуги для здійснення протиправних дій, або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони або охорони правопорядку.

  9.  Письмово надавати на запит Провайдера інформацію про тип і модель пристроїв Кінцевого обладнання, а також іншого обладнання, що використовується для одержання Послуги.

  10. Не перешкоджати проведенню ремонтних і інших робіт, необхідних для обслуговування мережі Провайдера.


  1. Порядок надання та оплати Послуги.


  1. Абонент самостійно ухвалює рішення щодо укладення Договору шляхом приєднання до Договору.

  2. Абонент на момент укладання даного договору ознайомився з Регламентом і Тарифами, розглядає норми, укладені в зазначених документах як норми Договору й зобов'язується їх виконувати. 

  3. Провайдер, за наявності технічної можливості, надає Послугу всім дієздатним особам, що звернулося до нього, та приєдналися до Договору.

  4. Для приєднання до Договору після підключення Кінцевого обладнання до обладнання Провайдера, або продовження терміну дії Договору на наступний Період (Періоди) Абонент виконує юридично значиму дію: оплачує Провайдеру вартість Послуги в наступному Періоді (Періодах), відзначаючи при цьому адресу розташування Кінцевого обладнання, та/або номер, що ідентифікує адресу підключення. 

  5. Порядок оплати – передплата. Для продовження отримання послуги у наступному періоді потрібна наявність на Особовому рахунку суми грошів, достатньої для оплати наступного Періоду.

  6. Надмірно оплачені Абонентом гроші залишаються на особовому рахунку Абонента й використовуються при оплаті за наступний Період або, по письмовій заяві / по заявці, наданої Абонентом  у Особовому кабінеті на сайті http:// 91.222.81.80/index.php використовуються для замовлення додаткових послуг, або повертаються Абонентові в 30-ти денний строк з моменту надходження письмової заяви. У разі, якщо станом на момент закінчення Періоду залишок грошей на особовому рахунку Абонента достатній для оплати у наступному Періоді вартості пакету Послуг, який використовувався Абонентом минулого Періоду та від Абонента не надходило заяв щодо відмови отримання Послуги у наступному Періоді, - сторони вважають, що Абонент висловив бажання отримувати Послугу у наступному Періоді. У момент початку наступного Періоду виконується списання грошей з особового рахунку Абонента.

  7. На початку кожного Періоду (до 00.10) проводиться списання вартості послуг за Період.  

  8. У разі нестачі на особовому рахунку Абонента коштів на оплату чергового Періоду, Провайдер припиняє надання послуги.

  9. Квитанція є підтвердженням наявності між Абонентом і Провайдером правовідносин відповідно до Публічного договору. Квитанції про оплату вартості Послуг мають зберігатися Абонентом протягом 3-х років. Спірні питання щодо наявності замовлення й оплати Послуг, без надання квитанцій не розглядаються. 


  1. Внесення змін в умови Договору, термін дії, порядок розірвання Договору.


  1. Умови Договору, положення Тарифів або Регламенту можуть бути змінені з ініціативи Провайдера, для чого Провайдер зобов'язаний опублікувати відповідні зміни в Абонентських відділах та/або на сайті  http:// 91.222.81.80/index.php не менш, ніж за 7 днів до набрання змінами чинності. 

  2. Зміни в Тарифи набувають чинності з моменту початку наступного Періоду. Продовженням використання послуг після набрання чинності нової редакції Договору, Регламенту чи Тарифів Абонент підтверджує факт погодження нових умов надання послуги. У випадку, якщо Абонент вніс гроші на особовий рахунок, та, до початку Періоду не надав заяви на відмову отримання послуг по Договору, - сторони вважають, що Абонент висловив бажання отримувати послугу у наступному Періоді на нових узгоджених Абонентом умовах .

  3. Абонент має право після внесення змін в умови договору, - розірвати Договір, не приєднуючись до договору на наступні Періоди.

  4. Якщо Абонент, після набрання чинності змін в Договір, продовжує використання Послуги й замовляє використання Послуги на наступні періоди, - сторони вважають такі дії Абоненту як прийняття змін в Договір без заперечень.

  5. Договір діє з моменту приєднання до нього Абонента й до моменту закінчення останнього Періоду, надання Послуги в якому замовив Абонент.

  6. Розрахунки Провайдера з Абонентом у випадку розірвання Договору виконуються в загальному порядку повернення залишку передплати Абонента Провайдером, передбаченому Договором.

  1. Відповідальність сторін.


  1. Сторони за договором несуть відповідальність згідно до законодавства України.

  2. Абонент відповідає за сприяння підключенню до Кінцевого обладнання третіх осіб, що не є абонентами Провайдера. Сприяння може виражатися як у дозволі проведення приєднання до Обладнання, так і в неповідомленні Провайдера про таке підключення. 

  3. У випадку виявлення порушення, Провайдер має право завершити надання Послуги, розірвати Абонентський договір, не повертаючи гроші за підключення й вартість залишку оплаченого Періоду.

  4. Розірвання договору не звільняє Абонента від зобов'язань перед Провайдером по оплаті наданих послуг.


  1. Інші умови. Реквізити Диспетчерської служби Провайдеру.


  1. Приєднуючись до даного Договору, Абонент, будучи співвласником приміщень загального користування й опорних конструкцій житлового будинку, надає право на використання цих приміщень і конструкцій, електричного й іншого обладнання призначеного для забезпечення потреб всіх власників квартир, а так само власників нежитлових приміщень, розміщених у житловому будинку, для розміщення телекомунікаційного обладнання Провайдера.

  2. Диспетчерська служба працює щодня з 09.00 до 13.00 і з 16.00 до 18.00 субота з 16.00 до 18.00, неділя вихідний. До й після зазначеного часу вся інформація від абонентів приймається на автовідповідач.

  3. Телефони диспетчерської служби Центра по обслуговуванню абонентів (Абонентської служби):   +380484221389, +380637856556, +380980209398, +380992895506

  4. Місцезнаходження Центрів по обслуговуванню абонентів: вул. Мира 15 кім. 4 «А»