dle 9.7 8DLE

Главная » редакція від 01.01.2021 р.

 

редакція від 01.01.2021 р.

    Публічний абонентський договір на надання телекомунікаційних послуг мережі доступу




    Сябрук Артем Олександрович, що є оператором телекомунікацій відповідно до ЗУ «Про телекомунікації» (зареєстровано НКРЗІ у Реєстрі операторів і Операторів на підставі рішення № 6637 від 02.01.2018 р.), іменоване надалі "Оператор", керуючись ст. ст. 633, 634 Цивільного кодексу України пропонує всім дієздатним особам, які, у разі укладення Договору, надалі іменуються «Абоненти» укласти дійсний договір шляхом приєднання до нього, для чого публікує дійсний договір (надалі «Договір»): 


    1. Предмет Договору.


    1. Відповідно до Договору Абонент замовляє й оплачує, а Оператор надає Абоненту послуги:

    Технічні послуги - послуги з підключення Кінцевого обладнання Абонента до телекомунікаційної Мережі доступу Оператора, налаштуванню Кінцевого обладнання для роботи із мережею.

    Послуги телекомунікаційної Мережі доступу - послуги з передачі аналогового та/або цифрового сигналу від Точки підключення Провайдера Програмної послуги, надалі «Провайдер» до Точки підключення Кінцевого обладнання Абонента.

    Сервісне обслуговування абонентів Службою технічної підтримки, Центру по обслуговуванню абонентів, а також інші послуги, замовлені Абонентом (Послуги).

    1. Послуга використовується Абонентом для отримання послуги доступу до обладнання Провайдера у Точці підключення Провайдера.

    2. Для спрощення процедури укладення Абонентом договорів з Провайдером, а також сплати за вказаним договором, - Провайдер уклав Агентській договір із Оператором, згідно до якого Оператор є агентом Провайдера із всіма повноваженнями агента, у тому числі: представляти інтереси у спілкуванні з Абонентами, укладати Абонентські договори. 

    3. Оператор, як агент Провайдера, вирішує всі питання, які виникають у Абонента до Провайдера під час замовлення та отримання послуги Провайдера.

    4. Телекомунікаційні послуги Оператора згруповані в Пакети послуг, склад і вартість яких наведені в Тарифах. Порядок надання Послуги вказані у Регламенті. Тарифи й Регламент є невід'ємними додатками до Договору й норми Тарифів і Регламенту розглядаються сторонами як норми Договору.


    1. Обов'язки сторін.


    1. Права Оператора.


    1. Мати, за запитом, доступ до Точки підключення Кінцевого обладнання. 

    2. Виконувати профілактику й ремонт мережі.

    3. У випадку внесення даних Абонента в базу даних Оператору одержати достовірну інформацію про Абонента.

    4. Одержувати плату за надання Абоненту Послуг.

    5. Припинити надання Абонентові Послуги у випадку порушення Абонентом вимог законодавства України й умов Договору.

    6. Вносити зміни в Тарифи та умови Договору, у порядку, передбаченому Договором.

    7. Залучати для виконання своїх зобов'язань третіх осіб на підставі укладених з ними договорів.


    1. Обов'язки Оператора.


    1. Виконати роботи з підключення Кінцевого обладнання Абонента до Мережі доступу.

    2. Здійснити надання Послуги, замовленої Абонентом у Періоді в повному обсязі й належній якості. Як Послуга належної якості, сторони розглядають для послуги мережі доступу до обладнання Провайдера, згідно до ДСТУ 4196-4205:2003.

    3. Вести достовірний і повний облік вартості й обсягу послуг, замовлених Абонентом і надаваних Оператором у поточному Періоді. 

    4. Забезпечити конфіденційність складу інформації, переданої й одержуваної Абонентом у ході одержання послуги, нерозголошення цієї інформації, а також інформації, наданої Абонентом у ході приєднання або виконання умов договору. Доступ до такої інформації Оператор має право надавати на підставі рішення суду у встановленому законодавством порядку, або у інших встановлених законодавством випадках із обов’язковою позначкою «конфіденційно».

    5. На підставі письмової заяви Абонента припинити/обмежити надання Послуг, проводити перерахунок оплати при наявності на це підстав, передбачених даним Договором і Регламентом.


    1. Права Абонента.


    1. Використовувати одержувані від Оператора Послуги для задоволення приватних потреб осіб, що проживають у місці установки Кінцевого обладнання. Заборонено використання Послуги для подальшого перепродажу, у тому числі в складі іншої послуги (встановлення радіо подовжувача для передання Послуг або здійснювати перепродаж послуги третім особам).

    2. Одержувати Послугу відповідно до якісних характеристик, передбаченими в п. 2.2.2. Договору.

    3. Безкоштовно одержувати інформацію про склад і обсяг надаваної йому Послуги в Абонентських відділах Оператора, а також на сайті http:// 91.222.81.80/index.php.

    4. При наявності у Оператора технічної можливості (наявності в Тарифах відповідної послуги) замовити Послугу з обмеженням обсягу по певних умовах.

    5. Оскаржувати незаконні дії Оператора, у передбаченому законодавством України порядку.


    1. Обов'язки Абонента.


    1. Забезпечити склад і технічний стан Кінцевого обладнання, що відповідає передбаченим Договором стандартам.

    2. Оплатити Послугу у порядку передоплати за Період (Періоди), у якому (у які) він бажав би одержувати Послугу.

    3. Контролювати стан Кінцевого обладнання, не допускати підключення до Абонентського обладнання інших пристроїв. Не провадити підключення інших споживачів (сусідів і т.п.) до Кінцевого обладнання шляхом встановлення розподільних, або підсилювальних пристроїв. 

    4. Самостійно організовувати режим використання Послуги, у тому числі обмеження для одержання Послуги неповнолітніми особами.

    5. Забезпечити наявність ефективного заземлення, встановленого на Кінцевому обладнанні Абонента.

    6. Вчасно (протягом 10 днів) сповістити Оператора про зміну даних, наданих Абонентом в ході приєднання до Договору.

    7. Забезпечити заборону використання Кінцевого обладнання й Послуги для здійснення протиправних дій, або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони або охорони правопорядку.

    8.  Письмово надавати на запит Оператора інформацію про тип і модель пристроїв Кінцевого обладнання,  використовуваного для одержання Послуги.

    9. Не перешкоджати проведенню ремонтних і інших робіт, необхідних для обслуговування Мережі доступу Оператора.


    1. Порядок приєднання до договору й порядок оплати Послуги.


    1. Абонент самостійно ухвалює рішення щодо укладення Договору шляхом приєднання до Договору.

    2. Абонент на момент укладання даного договору ознайомився з Регламентом і Тарифами, розглядає норми, укладені в зазначених документах як норми Договору й зобов'язується їх виконувати. 

    3. Оператор, за наявності технічної можливості, надає Послугу всім дієздатним особам, що звернулося до нього, та приєдналися до Договору.

    4. Для приєднання до Договору після підключення Кінцевого обладнання до мережі, або продовження терміну дії Договору на наступний Період (Періоди) Абонент виконує юридично значиму дію: оплачує Оператору (його уповноваженій особі – фінансовій установі) вартість Послуги в наступному Періоді (Періодах), відзначаючи при цьому адресу розташування Кінцевого обладнання, ім’я Абонента надане Оператору, та/або номер, що ідентифікує адресу підключення. 

    5. Порядок оплати – передплата. Для запобігання випадків відключення Абонента, Оператор рекомендує проводити оплату щомісяця за наступний місяць до останнього числа поточного місяця із обов’язковим зазначенням ідентифікатора Абонента. 

    6. Надмірно оплачені Абонентом гроші залишаються на особовому рахунку Абонента й використовуються при оплаті за наступний Період або, по письмовій заяві / по заявці, наданої Абонентом  у Особовому кабінеті на сайті http:// 91.222.81.80/index.php використовуються для замовлення додаткових послуг, або повертаються Абонентові в 30-ти денний строк з моменту надходження письмової заяви. У разі, якщо станом на момент закінчення Періоду залишок грошей на особовому рахунку Абонента достатній для оплати у наступному Періоді вартості пакету Послуг, який використовувався Абонентом минулого Періоду та від Абонента не надходило заяв щодо відмови отримання Послуги у наступному Періоді, - сторони вважають, що Абонент висловив бажання отримувати Послугу у наступному Періоді. У момент початку наступного Періоду виконується списання грошей з особового рахунку Абонента.

    7. Станом на 00.00 годин початку чергового Періоду Оператор здійснює списання вартості Послуг у Періоді (якщо Абонентом замовлено декілька послуг), - пропорційно до ціни кожної з Послуг. У разі, якщо залишок коштів на Особовому рахунку Абонента не вистачає для оплати всіх замовлених послуг – Оператор списує кошти на оплату частини Періоду, на яку вистачає коштів. Сторони погоджуються, що у такому разі Абонент замовив надання Послуг у частині Періоду, на оплату якої достатньо залишку коштів на Особовому рахунку Абонента. У разі, якщо протягом Періоду Абонент здійснює поповнення залишку коштів на власному Особовому рахунку, Оператор здійснює списання вартості Послуг за залишок Періоду.  

    8. Квитанція є підтвердженням наявності між Абонентом і Оператором правовідносин відповідно до Публічного договору. Квитанції про оплату вартості Послуг мають зберігатися Абонентом протягом 3-х років. Спірні питання щодо наявності замовлення й оплати Послуг, без надання квитанцій не розглядаються. 


    1. Внесення змін в умови Договору, термін дії, порядок розірвання Договору.


    1. Умови Договору, положення Тарифів або Регламенту можуть бути змінені з ініціативи Оператора, для чого Оператор зобов'язаний опублікувати відповідні зміни в Абонентських відділах та/або на сайті http:// 91.222.81.80/index.php не менш, ніж за 7 днів до набрання змінами чинності. 

    2. Зміни в Тарифи набувають чинності з моменту початку наступного Періоду. Продовженням використання послуг після набрання чинності нової редакції Договору, Регламенту чи Тарифів Абонент підтверджує факт погодження нових умов надання послуги. У випадку, якщо Абонент вніс гроші на особовий рахунок, та, до початку Періоду не надав заяви на відмову отримання послуг по Договору, - сторони вважають, що Абонент висловив бажання отримувати послугу у наступному Періоді на нових узгоджених Абонентом умовах .

    3. Абонент має право після внесення змін в умови Договору, - розірвати Договір, не приєднуючись до Договору на наступні Періоди.

    4. Якщо Абонент, після набрання чинності змін в Договір, продовжує використання Послуги й замовляє використання Послуги на наступні періоди, - сторони вважають такі дії Абоненту як прийняття змін в Договір без заперечень.

    5. Договір діє з моменту приєднання до нього Абонента й до моменту закінчення останнього Періоду, надання Послуги в якому замовив Абонент.

    6. Розрахунки Оператора з Абонентом у випадку розірвання Договору виконуються в загальному порядку повернення залишку передплати Абонента Оператором, передбаченому Договором.


    1. Відповідальність сторін.


    1. Сторони за договором несуть відповідальність згідно до законодавства України.

    2. Абонент відповідає за сприяння підключенню до Кінцевого обладнання третіх осіб, що не є абонентами Оператору. Сприяння може виражатися як у дозволі проведення приєднання до Обладнання, так і в неповідомленні Оператора про таке підключення. 

    3. У разі здійснення третіми особами протиправних дій із використанням обладнання Абонента, Оператор не несе відповідальність за таке протиправне використання та збитки Абонента, у тому числі, якщо таке сталося внаслідок невиконання Абонентом п.п. 2.4.3. та 5.2. Договору.

    4. У випадку виявлення порушення, Оператор має право відключити Кінцеве обладнання Абонента від мережі й розірвати Абонентський договір, не повертаючи вартість залишку оплаченого Періоду. Вартість підключення не повертається у будь – якому випадку.

    5. Розірвання договору не звільняє Абонента від зобов'язань перед Оператором по оплаті наданих послуг.


    1. Інші умови. Реквізити Диспетчерської служби Оператору.


    1. Приєднуючись до даного Договору, Абонент, будучи співвласником приміщень загального користування й опорних конструкцій житлового будинку, надає право на використання цих приміщень і конструкцій, електричного й іншого обладнання призначеного для забезпечення потреб всіх власників квартир, а так само власників нежитлових приміщень, розміщених у житловому будинку, для розміщення телекомунікаційного обладнання Оператора.

    2. Диспетчерська служба працює щодня з 09.00 до 13.00 і з 16.00 до 18.00 субота з 16.00 до 18.00, неділя вихідний. До й після зазначеного часу вся інформація від абонентів приймається на автовідповідач.

    3. Телефони диспетчерської служби Центра по обслуговуванню абонентів (Абонентської служби):   +380484221389, +380637856556, +380980209398, +380992895506

    6.4           Місцезнаходження Центрів по обслуговуванню абонентів: вул. Мира 15 кім. 4 «А»